اجرای برنامه‌های ورزشی در دستور کار هیأت ورزش‌های همگانی

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان برنامه‌های این هیأت در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد و گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در دهه فجر در دستور کار هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان است.

اسماعیل بواشه در تشریح برنامه‌های این هیأت در ایام الله دهه مبارک فجر، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک این ایام، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر است که ملت سرافراز با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب برگ زرینی در تاریخ رقم زدند.

وی افزود: جایگاه ورزش پس از انقلاب رشد فراوانی داشته و شاهد تحولات شگرفی در این حوزه بوده‌ایم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان گفت: ما در هیأت ورزش‌های همگانی برای ارج نهادن به این دهه مبارک برنامه‌های متنوعی در نظر گرفتیم که از جمله آنها می‌توان به حضور در گلزار مطهر شهدا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: دیگر برنامه انجام شده دیدار و گفتگو با مبارزین و فعالین سیاسی استان هرمزگان در اوایل انقلاب و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا بود.

بواشه ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌ها چند برنامه ورزشی نیز تدارک دیده‌ایم که از این میان می‌توان به اولین دوره مسابقات استانی منتخب کشوری فیوژن فیتنس، همایش یوگا در محلات کمتر توسعه یافته بندرعباس، برگزاری یک دوره همایش ایروبیک ماراتن و همایش آمادگی جسمانی در پارک بانوان بندرعباس، همایش آموزشی توسط کمیته ورزش در آب، همایش پیلاتس در پارک جنگلی بندرعباس، همایش پیاده روی در روستای گچین، جشنواره بازی و ورزش کودکان و همایش آموزشی کلیستنیکس در پارک ساحلی غدیر اشاره کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان عنوان کرد: ما در هیأت ورزش‌های همگانی توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها و به خصوص شهرستان‌های تالابی استان داریم و به همین منظور یکی از برنامه‌های مهم خود را به شهرهای تالابی بندر خمیر و میناب اختصاص دادیم و در یک کار فرهنگی در مرحله اول پاکسازی تالاب انجام و سپس در کنار این تالاب ورزش انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده هیأت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان نیز همچون سایر اقشار و گروه‌ها در کنار ملت شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند کرد و بنده نیز به نمایندگی از جامعه ورزش همگانی از عموم ورزشکاران و مردم دعوت می‌کنم در این راهپیمایی شرکت کنند.

کد خبر 554722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.