۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
قابلیت جدید واتساپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که امکان پخش پیام‌های صوتی واتساپ در پس‌زمینه به نسخه دسکتاپ این برنامه اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً پخش کننده پیام‌های صوتی جدید به نسخه iOS این برنامه اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد در پس‌زمینه به پیام‌های صوتی گوش دهند. هم اکنون واتساپ به دنبال گسترش این قابلیت و ارائه آن در نسخه دسکتاپ است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که پخش‌کننده صوتی جدید برای برخی کاربران نسخه دسکتاپ واتساپ در دسترس قرار گرفته است.

این ویژگی در دسکتاپ شبیه نسخه موبایلی آن عمل می‌کند؛ زمانی که پیام صوتی را پخش می‌کنید و به گفت‌وگوی دیگری می‌روید پخش‌کننده صوتی متوقف نمی‌شود و همچنان در پس‌زمینه شنیده خواهد شد. زمانی که پیام صورتی در حال پخش باشد و از چت خارج شوید در یک نوار کوچک پایین نمایش داده خواهد شد که یک کلید پخش نیز روی آن دیده می‌شود.

پخش‌کننده پیام‌های صوتی برای همه کاربرانی در دسترس قرار گرفته است که آخرین نسخه بتای دسکتاپ واتساپ با شماره نسخه ۲.۲۲۰۴.۵ را نصب کرده‌اند، این قابلیت هنوز در اندروید ارائه نشده است ولی در به‌روزرسانی بعدی در اندروید نیز قابل دسترس خواهد بود.

واتساپ آوریل سال گذشته تغییر سرعت پخش پیام‌های صورتی را به پیام‌رسان خود اضافه کرد؛ هم‌اکنون نیز این پیام‌رسان به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام‌های صوتی برای دیگران پیش‌نمایشی از آن‌ها را گوش دهند. واتساپ در حال توسعه ویژگی دیگری است که پیام‌های صوتی را به صورت خودکار و با استفاده از فناوری تشخیص گفتار رونویسی خواهد کرد.

همچنین این پلتفرم در حال آزمایش ابزارهای طراحی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد از خطوط ضخیم‌تر یا نازک‌تر روی تصاویر و فیلم‌ها استفاده کنند. واتساپ در حال بررسی ابزار انتقالی جدیدی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند چت‌های خود را از اندروید به iOS منتقل کنند.

https://www.xda-developers.com/whatsapp-desktop-global-media-player/

کد خبر 554642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.