نمی‌توانیم منتظر ردیف بودجه دولتی برای توسعه شهر باشیم

شهردار کاشان گفت: تحقق عدالت‌محوری نیاز به امکانات و تجهیزات دارد. نمی‌توانیم منتظر ردیف بودجه دولتی برای توسعه شهر باشیم و شهروندان باید بدانند که پرداخت به موقع عوارض شهری به نفع آن‌ها است و به توسعه شهر کمک می‌کند.

حسن بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه کاشان شهری فرهنگی با سابقه تاریخی است، اظهار کرد: کاشان باید ورودی‌های زیبا و خوش‌منظری داشته باشد و خواست شهروندان و گردشگران است که وضعیت سیما و منظر شهر بهبود پیدا کند.

وی افزود: به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر، ۲۰۰ تن آسفالت توزیع شده است تا معابر ورودی لکه‌گیری یا تعویض شود.

شهردار کاشان با بیان اینکه سال آینده معابر کوی مفتح با ۳۵ تن آسفالت بهسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: آسفالت معابر نیاز درست و به‌جای مردم است اما باید توجه داشت هزینه لکه‌گیری یک فضای یک‌دریک مترمربعی، تا حدود ۱۴۰ هزار تومان هزینه در بر دارد؛ با این حال رسیدگی به مناطق شهری به ویژه منطقه کم‌برخوردار در دستور کار شهرداری است.

بخشنده با بیان اینکه روشنایی یک اصل اساسی در زیباسازی شهر است، تصریح کرد: در این خصوص نیز شهرداری برنامه‌هایی خوبی در دست اجرا دارد و متخصصان سازمان زیبا و منظر شهرداری کاشان گام‌های خوبی برای زیباسازی شهر برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه در انجام امور مهندسی هیچ‌گاه کوتاهی نمی‌کنیم، تاکید کرد: تحقق عدالت‌محوری، نیاز به امکانات و تجهیزات دارد؛ نمی‌توانیم منتظر ردیف بودجه دولتی برای توسعه شهر باشیم و شهروندان باید بدانند که پرداخت به موقع عوارض شهری به نفع آن‌ها است و به توسعه شهر کمک می‌کند.

کد خبر 554625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.