استفاده از ظرفیت شهروندان در اجرای طرح بازآفرینی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: دولت و شهرداری‌ها نباید نگاه سودآوری نسبت به بافت فرسوده داشته باشند تا با استفاده از ظرفیت شهروندان طرح بازآفرینی شهری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی خضری امروز - چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه- در مراسم افتتاح ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گوگد با اشاره به تشکیل انقلاب اسلامی بر مبنای معارف دین و اسلام، اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هر جا مردم پای کار آمدند موفق شدیم که دفاع مقدس نمونه بارز آن است که در مقابل رژیم بعث عراق در میدان جنگ پیروز شدیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عدم حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی و اجرا نشدن اهداف انقلاب است و با اراده دولت و مجلس و همکاری مردم سنگر اقتصادی را نیز فتح خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح بازآفرینی شهری همکاری شهروندان را می‌طلبد، تأکید کرد: شهرداری‌ها به نفع شهروندان در اجرای طرح بازآفرینی بافت فرسوده کار کنند.

وی گفت: دولت و شهرداری‌ها نباید نگاه سودآوری نسبت به بافت فرسوده داشته باشند تا با استفاده از ظرفیت شهروندان طرح بازآفرینی شهری اجرا شود.

خضری اضافه کرد: کارفرمای اصلی بافت فرسوده شهروندان هستند و لازم است شهرداری شرکت تعاونی تشکیل دهد تا مالکان بافت فرسوده عضو شوند و شهرداری با طرح تشویقی صدور پروانه ساختمانی رایگان و دولت با پرداخت تسهیلات بدون بهره موجب تشویق و جذب شهروندان در اجرای طرح شوند.

کد خبر 554555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.