افزایش نشاط اجتماعی با اکران فیلم‌های فجر

عضو شورای شهر قم گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم و استقبال گسترده شهروندان از این جشنواره ملی باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین علاقه‌مندان به هنر هفتم به ویژه جوانان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معصومه آمره در حاشیه حضور در اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما تربیت قم، اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان قم و استقبال گسترده شهروندان از این جشنواره ملی باعث افزایش نشاط اجتماعی بین علاقه‌مندان به هنر هفتم به ویژه جوانان شده است.

وی ادامه داد: مسئولان استانی و شهری باید تلاش کنند در این جشن انقلاب نقش خود را در حوزه‌هایی که به ارتقای فرهنگ کمک می‌کند، به خوبی ایفا کنند، زیرا باعث بسترسازی در افزایش نشاط اجتماعی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این که بین فیلم‌های اکران شده فیلم "موقعیت مهدی" پدیده جشنواره چهلم است، اضافه کرد: فیلم داستانی زندگی شهید "مهدی باکری"، فرمانده لشکر عاشورا از کنار گذاشتن پست مدیریت شهرداری تا لحظه شهادت در قامت فرمانده لشکر عاشورا پر از احساس و بسیار واقعی بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر "شهید آوینی" زنده بود و می‌خواست فیلم داستانی بسازد، فیلمی شبیه "موقعیت مهدی" می‌ساخت؛ این فیلم حاصل تسلط حجازی‌فر، کارگردان فیلم بر تکنیک سینما است.

کد خبر 554435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.