موسیقی سازگار با ضربان قلب در Apple Music

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد دارد به کمک استارت‌آپی به نام AI Music موسیقی سازگار با ضربان قلب افراد را در پلتفرم اپل موزیک (Apple Music) فراهم کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل هفتم فوریه استارت‌آپی به نام AI Music را تصاحب کرد. این پلتفرم به منظور تولید موسیقی با استفاده از هوش مصنوعی توسعه یافته است. تکنولوژی AI Music قادر است با بهره‌گیری از هوش مصنوعی موسیقی بدون کپی‌رایت تولید کند که بر اساس تعامل کاربر، ریتم را در لحظه تغییر دهد بنابراین موسیقی تولید شده باید پویا باشد.

در این صورت افراد می‌توانند هنگام ورزش به موسیقی گوش دهند که با توجه به نوع فعالیت ریتم متغیری دارد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که پلتفرم AI Music حتی می‌تواند آهنگ‌هایی تولید کند که با ضربان قلب افراد سازگار است. توسعه‌دهندگان این فناوری معتقدند که موسیقی باید برای سازندگان و شنوندگان آن قابل دسترس و مرتبط با شرایط باشد.

هنوز اطلاعاتی در زمینه مبلغ پرداختی به منظور تصاحب استارت‌آپ AI Music و برنامه‌های اپل برای ادغام فناوری آن با محصولاتش در دسترس قرار نگرفته است. شرکت اپل در آگوست ۲۰۲۱ نیز سرویس موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که قصد دارد در سال جاری برنامه‌های خاصی را برای بهبود و ایجاد تغییرات بزرگ در پلتفرم Apple Music عملی و اجرا کند.

کد خبر 554428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.