برگزاری کارگاه‌های آموزشی سینما در اصفهان

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان گفت: برای ایجاد انگیزه و افزایش علم علاقه‌مندان به سینما، تصمیم به برگزاری کارگاه‌های علمی مرتبط با این حوزه در کنار جشنواره فیلم فجر گرفته شد.

احسان مشگلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برای ایجاد انگیزه و افزایش علم علاقه‌مندان به سینما تصمیم به برگزاری کارگاه‌های علمی مرتبط با این حوزه در کنار جشنواره فیلم فجر گرفته شد، اظهار کرد: اولین کارگاه در زمینه بازیگری ۱۰ صبح دوشنبه _هجدهم بهمن‌ماه_ با تدریس «سیاوش طهمورث» بازیگر سینما برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه‌ها تا فردا _پنجشنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ ادامه دارد. همچنین کارگاه کارگردانی، موسیقی و فیلم‌نامه‌نویسی از دیگر برنامه‌های دانشگاه علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان در کنار جشنواره فجر است.

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان ادامه داد: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد سالن‌ها با ۵۰ درصد از ظرفیت آماده استقبال از علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌های آموزشی است که خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: شرکت عموم در این کارگاه‌ها آزاد است؛ اما اولویت حضور دانشجویان رشته سینما، هنرجویان انجمن سینمایی جوان و فیلم‌سازان بهتر است، زیرا این کارگاه‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود و نیاز به داشتن اطلاعات مقدماتی راجع به سینما دارد.

مشگلانی با اشاره به اینکه شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزشی علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان کاملاً رایگان است، گفت: هزینه‌های دوره از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان پرداخت شده است.

وی اشاره کرد: ساعت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزشی علمی‌کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان به صورتی برنامه‌ریزی شده که با اکران فیلم‌ها تداخل نداشته باشد و شرکت‌کنندگان بتوانند با آرامش در کارگاه شرکت و بعد از آن به راحتی به تماشای فیلم‌های جشنواره بپردازند.

کد خبر 554365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.