آتش سوزی تعمیرگاه خودرو در خیابان یقطین مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: هوشیاری مالک و حضور به موقع آتش نشانان مانع از گسترش آتش سوزی در این حادثه شد.

محمد هادی قانع در گفتگوباخبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: مالک طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ وقوع این آتش سوزی را به آتش نشانی شیراز اطلاع داد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نیز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ را به محل آتش سوزی واقع در خیابان یقطین روانه کرد.

وی افزود: در این حادثه یک مغازه تعمیر خودرو به دلیل مجاورت تشت بنزین موجود در محل با شیء مشتعل و وسایل گرمایشی به یکباره طعمه آتش سوزی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با حضور به موقع و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی اقدام به قطع جریان برق مغازه کرده و با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی برای مهار شعله‌های آتش وارد مغازه شدند.

قانع ادامه داد: با توجه به وجود یک خودرو در ورودی مغازه و همچنین خطر سرایت شعله‌های آتش به مغازه‌های همجوار، آتش نشانان با سرعت عمل و درهمان لحظات اولیه توانستند شعله‌های آتش را مهار و خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل شعله‌های آتش و همچنین تخلیه اجناس سوخته شده، دودهای ناشی از آتش سوزی در داخل مغازه را به وسیله فن‌های فشار قوی به بیرون تخلیه کردند، ادامه داد: اطلاع به موقع این آتش سوزی و همچنین حضور سریع آتش نشانان در محل حادثه باعث شد این آتش سوزی به سرعت مهار و از ببارآمدن خسارت زیاد جلوگیری شود.

کد خبر 554357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.