تصویب افزایش حقوق رانندگان استیجاری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصویب طرح پیگیری افزایش حداقل ۵٠ درصدی حقوق رانندگان استیجاری در چهل‌وپنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: با تصویب این طرح هیچ عذری از سوی شهرداری برای عدم ارائه لایحه به شورا و افزایش حقوق این رانندگان پذیرفتنی نیست.

افسانه خواست‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعیین تکلیف سریع موضوع افزایش ۵۰ درصدی حقوق رانندگان استیجاری و پیگیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه عضویت و بهره‌برداری از خدمات صندوق قرض‌الحسنه و امکان استفاده از بیمه تکمیلی از مواردی است که شهرداری باید در لایحه مدنظر قرار دهد.

وی هدف از ارائه این طرح پیشنهادی را ساماندهی وضعیت رانندگان استیجاری و حمایت از این قشر دانست و افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز برای ارائه لایحه افزایش حداقل ۵٠ درصدی حقوق رانندگان استیجاری مهلت ۱۵ روزه به شهرداری داده شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: افزایش حقوق و سایر موارد این تصمیم نباید باعث کاهش ساعت کاری و تعدیل رانندگان استیجاری شود.

وی گفت: اختصاص اعتبار لازم برای تحقق این امر در بودجه ١۴٠١ از دیگر تکلیف‌های شهرداری است، با تصویب طرح پیگیری افزایش حداقل ۵٠ درصدی حقوق رانندگان استیجاری هیچ عذری از سوی شهرداری برای ارائه نشدن لایحه به شورا و افزایش حقوق این رانندگان پذیرفتنی نیست.

کد خبر 554341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.