اعلام نامزدهای بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر

هیات داوران بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی، در بیانیه‌ای اسامی نامزدهای بخش عکس، پوستر و آنونس چهلمین جشنواره فیلم فجر را اعلام کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بیانیه داوران به شرح زیر است:

هو الجمیل

می‌گوئیم سینما یک پیکره واحد است که تبلیغات جزئی از آن است. می‌گوئیم تبلیغات نقش انکارناپذیری در جذب مخاطب به سینما دارد. می‌گوئیم با رونق تبلیغات سینما، سینما هم رونق می‌گیرد. با این همه باید اذعان داشت سینما همچنان از کم توجهی به امر تبلیغات مناسب رنج می‌برد. گرچه جشنواره فیلم فجر با اهدای جوایز و ارج نهادن به آثار (هنرمندان) این بخش از سینما قصد آن دارد تا توجه پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان را به این مقوله مهم جلب کند و هنرمندان را به آفرینش آثار تاثیرگذارتر ترغیب نماید اما متأسفانه هنوز این اتفاق، آنگونه که شایسته سینمای ایران است به وقوع نپیوسته است. با این حال هیأت داوران بخش اقلام تبلیغی چهلمین جشنواره فیلم فجر با بررسی آثار بخش مسابقه مبتنی بر سه اصل هدفمندی، مفاهیم خلاقانه و اجرای مناسب، ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران بخش اقلام تبلیغی، نامزدهای خود را در سه بخش عکسِ فیلم، پوستر و آنونس و تیزر به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

نامزدهای بخش عکس

امید صالحی برای عکس‌های فیلم آتابای، فتاح ذی‌نوری برای عکس‌های فیلم زیرنورکم، حبیب مجیدی برای عکس‌های فیلم منصور

نامزدهای بخش پوستر فیلم

پوستر فیلم گورکن اثر عرفان بهکار مهربانی، پوستر فیلم منصور اثر محمد تقی‌پور، پوستر فیلم پیرمردها نمی‌میرند اثر احسان برآبادی.

هیأت داوران امیدوار است، طراحان گرافیک عزیز و سفارش‌دهندگان پوستر در سال آینده آثار شایسته‌تری را به جشنواره ارائه دهند.

نامزدهای بخش آنونس و تیزر

هیأت داوران نمی‌توانند خرسندی خود را از پیشرفت محسوس آثار ارائه شده در این بخش ابراز ننمایند. با توجه به اهمیت انکارناپذیر این بخش در جذب مخاطب، هیأت داوران ماندگاری و تأثیرگذاری اقلام تبلیغاتی در تاریخ سینما، باور دارد که ارزش مادی جوایز این بخش، بهتر است هم اندازه دیگر صنوف حرفه‌ای تعریف شود.

روح‌الله موحدی برای ساخت آنونس فیلم سیاه باز، کیومرث بیک‌زند برای ساخت آنونس فیلم بی‌همه‌چیز، امید میرزایی برای ساخت آنونس فیلم‌های صحنه‌زنی و تک تیرانداز.

هیأت داوران بخش مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران عبارتند از مهرداد خوشبخت، محمد روح‌الامین، علی نیک‌رفتار.

کد خبر 554339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.