فرهنگ سرای  « شهید رسول عزیزی» در لوندویل افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، فرهنگ سرای شهید سردار سرتیپ دوم حاج «رسول عزیزی» در شهر لوندویل افتتاح و به بهره برداری رسید.

نعمت یاورپور شهردار لوندویل در حاشیه آئین افتتاح فرهنگ سرای شهرداری این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساختمان جدید شهرداری لوندویل در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هر طبقه از این ساختمان ۴۵۰ متر مربع مساحت دارد و دو طبقه مربوط به بخش‌های اداری و طبقه سوم نیز برای سالن اجتماعات در نظر گرفته شده بود، افزود: اخیراً با حضور اعضای شورا اسلامی شهر، گروه‌های مردم نهاد و چهره‌ای فرهنگی فعال شهرستان آستارا با تشکیل اتاق فکری تصمیم گرفته شد تا سالن اجتماعات ساختمان شهرداری، به عنوان فرهنگسرا تجهیز شود.

شهردار لوندویل با بیان اینکه عملیات طراحی و تجهیز طبقه سوم ساختمان شهرداری این شهر به عنوان فرهنگ سرا با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات هنرمندان باسابقه شهرستان آستارا از مهرماه سال‌جاری آغاز شد، گفت: به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت، فرهنگ سرای شهرداری لوندویل به نام شهید سردار سرتیپ دوم حاج «رسول عزیزی» نامگذاری شد و امروز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان آستارا، اعضای شورای اسلامی شهر لوندویل، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه با دستان زهرا محسنی همسر شهید مدافع امنیت «رسول عزیزی» افتتاح شد.

یاورپور خاطرنشان کرد: فرهنگسرای شهرداری لوندویل ۴۵۰ متر مساحت و ۲۵۰ متر گنجایش دارد و دارای ورودی مجاز و امکاناتی همچون سن برای اجرای نمایش، اتاق‌های مدیریت، مهمان، گریم و پرو لباس، گالری نقاشی، آبدارخانه و سرویس بهداشتی بوده و برای تجهیز آن حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، سردار «رسول عزیزی» فرمانده اسبق فرمانده بازرسی نیروی انتظامی استان گیلان، فرمانده اسبق انتظامی شهرستان‌های لاهیجان و آستارا بود که در اسفندماه سال ۱۳۹۸ بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا به جمع شهدای مدافع امنیت پیوست.

شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 554332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.