رویداد «عصر ستاره‌ها» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر خانه انقلاب اسلامی از برگزاری رویداد «عصر ستاره‌ها» با محوریت برجسته‌سازی شهدای انقلاب اسلامی خبر داد.

محمدهادی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد «عصر ستاره‌ها؛ عصرانه‌ای از جنس انقلاب در میان ستاره‌ها» یک دورهمی فرهنگی و مذهبی برای زیارت شهدای گران‌قدر با محوریت اصلیِ برجسته‌سازی شهدای انقلاب اسلامی است.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت افزود: این رویداد که با همکاری خانه انقلاب اسلامی و مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی تخت فولاد برگزار می‌شود، با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری بر سر مزار شهدا همراه است.

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری رویداد «عصر ستاره‌ها» گفت: اجرای موسیقی و سرود، حضور گروهی از اعضای انجمن خوشنویسان و هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی اصفهان مانند نقاشی و همچنین شعرخوانی و خاطره‌گویی درباره دوران انقلاب از جمله برنامه‌های فرهنگی هنری این رویداد است.

عسگری خاطرنشان کرد: برگزاری میزگردی با حضور افراد برجسته و شناخته شده سیاسی برای پرسش و پاسخ درباره انقلاب اسلامی با حضور شخصیت‌های برجسته و پیشگامان انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های رویداد «عصر ستاره‌ها» خواهد بود.

به گزارش ایمنا، رویداد «عصر ستاره‌ها؛ عصرانه‌ای از جنس انقلاب در میان ستاره‌ها» روز پنج‌شنبه _بیست‌ویکم بهمن‌ماه _ ساعت ١۵ الی ١٨ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

رویداد «عصر ستاره‌ها» اصفهان برگزار می‌شود

کد خبر 554022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.