موافقت شهردار شیراز با افزایش حقوق رانندگان استیجاری

شهردار شیراز گفت: موافق افزایش حقوق رانندگان استیجاری به صورت کارشناسی شده هستیم؛ با این اقدام ممکن است رقم افزایش حقوق آنها بیش از عدد مدنظر شورا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

" موافق افزایش حقوق رانندگان استیجاری با کار کارشناسی هستم.

به یاد دارم در ابتدای شروع به کار شورای جدید، جزو اولین نفراتی بودم که موضوع افزایش حقوق و خدمات به رانندگان استیجاری را پیگیری کرده و به فکر بودم.

رانندگان استیجاری از قشرهای خدوم و مظلوم شهرداری شیراز هستند که همان‌طور که گفتم بنده به عنوان اولین نفرات در همان ابتدای شورای ششم به دنبال اصلاح ساعت کار و خدمات رانندگان استیجاری عزیز بوده‌ام.

به طور قطع موافق افزایش حقوق رانندگان استیجاری هستم، اما با توجه به قانون باید کار کارشناسی، علمی و دقیق روی آن صورت گیرد و با کار غیر کارشناسی نمی‌توان دردی از رانندگان استیجاری دوا کرد.

بدون کار کارشناسی، علمی و دقیق امکان افزایش عدد خاصی برای ساعت کاری رانندگان استیجاری میسر نیست و این امر خلاف صریح قانون است.

پس از کار کارشناسی حتی ممکن است رقم افزایش حقوق رانندگان استیجاری بیش از عدد مدنظر شورا باشد که امری مانا و ماندگار بوده و سبب بهبود وضعیت رانندگان استیجاری خواهد شد.

در حال حاضر شورا در قالب تصمیم به این موضوع ورود کرده، اما برای اجرایی شدن، نظام‌مند کردن و ماندگاری تغییر در وضعیت رانندگان استیجاری این امر باید به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان یک مصوبه برسد و ما در شهرداری آماده اجرای این مصوبه هستیم."

موافقت شهردار شیراز با افزایش حقوق رانندگان استیجاری

کد خبر 553920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.