ایمن‌سازی تونل‌های کارون نیازمند توجه ویژه است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل با بیان اینکه نداشتن روشنایی تونل‌های کارون چهار باعث مرگ چند نفر از مردم شده است، گفت: ایمن‌سازی تونل‌ها به دلیل ریزش سنگ در جاده در منطقه گردنه باج‌گیران تنگ گندمکار، جاده دسترسی کارون چهار و همچنین عدم روشنایی تونل‌های آن نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موسی طهماسبی‌گندمکار امروز _دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی بخش میانکوه، با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مطالبه‌گری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است.

وی با بیان اینکه خطرناک‌ترین جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان اردل است، افزود: کشته‌شدگان در تصادفات جاده‌ای، بخش قابل توجهی از آمار مرگ و میر سالانه را در تشکیل می‌دهند که از مسئولان امر خواستار رفع مشکلات جاده‌ای قبل از ایجاد حادثه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل با بیان اینکه در ادارات شهرستانی استان کمبود نیرو وجود دارد، خاطرنشان کرد: در اداره راهداری بخش میانکوه اردل با وجود مشکلات عدیده جاده‌ای نیرویی وجود ندارد و بعضاً فقط یک نفر در حال کار است.

وی گفت: ایمن‌سازی به دلیل ریزش سنگ در جاده در منطقه گردنه باج‌گیران تنگ گندمکار، جاده دسترسی کارون چهار و سد و تونل‌های آن، و همچنین عدم روشنایی تونل‌های کارون چهار که باعث مرگ چندین تن از مردم شده است، نیازمند توجه ویژه است؛ لذا خواستار رسیدگی مسئولان هستیم.

کد خبر 553919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.