هیچ کشوری جرأت مقابله با ایران را ندارد/تشکیل گروه‌های معتمدان محلات

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، گفت: نهال انقلاب چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی در ویژه برنامه دهه مبارک فجر در دیدار با اهالی منطقه ۱۱ شهرداری اظهار کرد: همه ما موظف هستیم ایام‌الله دهه فجر را به یکدیگر یادآوری کنیم، همان چیزی که رهبری از آن با نام جهاد تبیین یاد می‌کنند.

وی افزود: امروز ما و ریش‌سفیدان از یاد نبرده‌ایم که رژیم شاهنشاهی به پشتوانه جبهه استکبار چه ظلم‌هایی علیه مردم این کشور کرد، بنابراین باید رویدادهای گذشته را برای جوانان تشریح کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که امام راحل روزی آن را چون نهالی کوچک غرس کرد، به پشتوانه خدا روزبه‌روز بزرگ شد، این نهال چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز با وجود همه نواقص، انقلاب اسلامی عظمت و عزت پیدا کرده است و دستاوردهای بی‌بدیل و غیرقابل انکار دارد، اظهار کرد: رتبه چهارم در زمینه علم نانو، قدرت برتر در عرصه پزشکی و پیوند اعضا، طراح و سازنده قدرتمندترین سلاح تک‌تیرانداز، بزرگترین تولیدکننده متانول، قدرت برتر در ساخت موشک بالستیک و انواع تجهیزات نظامی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، گفت: رویکرد شورای ششم حضور هفتگی در مناطق و بررسی مشکلات مردم است که تاکنون برکات خوبی به همراه داشته است.

وی افزود: در نظر داریم به دنبال این حضور هفتگی در شهرداری مناطق، با چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، برنامه‌ای در مساجد محله‌ها داشته و از نزدیک گوش شنوای مسائل و مشکلات منطقه باشیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه گروه‌های معتمدان محله برای احصا و پیگیری مشکلات محلات با کمک شهرداری‌های مناطق ایجاد شده است و سعی می‌کنیم از فرصت خدمت به مردم بهره ببریم، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر بر توسعه منطقه ۱۱، عرصه اشتغال‌زایی و محرومیت تاکید جدی دارد که در این راستا باید تصمیمات اساسی گرفته شود.

رهنان ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد

حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در این دیدار با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم از شاخصه‌های دولت مردمی است، اظهار کرد: دوره تصمیم‌گیری مدیران، پشت درب‌های بسته تمام شده و رویکرد مدیریت شهری دوره ششم برنامه‌ریزی برای مردم و با مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه ما قول اتفاقات مبارکی را برای سال ۱۴۰۱ در منطقه طاحونه خواهیم داد، افزود: ایجاد یک ایستگاه قطار شهری در محدوده منطقه رهنان از خواسته‌های مردم است که اخیراً تصویب و بودجه پنج میلیارد تومانی برای آن اختصاص داده شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند به منطقه رهنان که ظرفیت و پتانسیل بسیاری دارد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه نگاه شهر اصفهان به منطقه رهنان نباید به عنوان یک منطقه محروم باشد، خاطرنشان کرد: منطقه رهنان از لحاظ سرانه شهادت و ایثار در کشور نمونه است به‌طوری که اغلب خانواده‌های ساکن در آن جانباز و ایثارگر هستند و این موضوع وظیفه خدمت ما را دوچندان می‌کند.

محمدحسینی با اشاره به شهر همگرا به عنوان یک رویکرد اصلی مدیریت جدید شهری، گفت: رسیدگی و توجه به مباحث ورزشی، فرهنگی، پزشکی، سلامتی و آموزشی نیز در کنار ساخت‌وساز و فعالیت عمرانی در شهر برای مدیریت شهری اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: امروز مسئولان با جدیت پای کار هستند تا کمبودهای گذشته را جبران کنند و با تلاش بیشتر اقدامات موثرتری انجام دهند.

کد خبر 553910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.