اولویت شورای ششم خدمت به مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه همیشه خود را به بردباری توصیه کرده‌ایم، گفت: پرداختن به حواشی، موجب از میان رفتن فرصت‌هایی می‌شود که باید برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها اختصاص یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن موحدیان در بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز در تمام دنیا، انقلاب اسلامی را با نام حضرت امام (ره) می‌شناسند و معرفی می‌‎کنند. شناخت شخصیت بزرگ امام‌راحل (ره) و شهدای انقلاب، یک وظیفه همگانی بوده و لازمه ماندگاری فرهنگ انقلاب و روحیه استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه اولویت شورای ششم به جای پرداختن به حواشی، خدمت به مردم است، افزود: بعضی از رسانه‎‌های معاند در دهه فجر تلاش می‌کنند مسائل و مشکلات کشور را بیان کنند، لذا وظیفه سنگینی به دوش داریم تا کم‌کاری‌ها سوژه‌ای برای آن رسانه‌ها نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت روز تحکیم خانواده، تصریح کرد: خانواده اولین و مهم‌ترین رکن جامعه است و بقا، دوام و سلامت جامعه در گرو استحکام این نهاد اجتماعی قرار دارد؛ لذا نهادهای متولی باید به آسیب‌شناسی مشکلات خانواده‌ها بپردازند.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این راستا از هیچ تلاش و اقدامی برای تقویت و استحکام‌بخشی به نهاد خانواده دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 553795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.