برگزاری چهارمین همایش ملی «شعر پدر» در کاشان

مدیر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان از برگزاری چهارمین همایش ملی «شعر پدر» در روزهای هجدهم تا بیست‌وسوم بهمن‌ماه در کاشان خبر داد.

عبدالرضا مدرس‌زاده، مدیر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اعلام برگزاری همایش ملی «شعر پدر» اظهار کرد: در چهارمین همایش ملی شعر پدر، سه شب‌شعر مجازی با حضور ده‌ها تن از شاعران سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر شعرخوانی حضوری شاعران کشوری از سه کتاب و یک تمبر یادبود، همچنین نشان جایزه ادبی دکتر عباس بهنیا رونمایی می‌شود.

مدیر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان تصریح کرد: همچنین جشن سی‌وششمین سال تأسیس کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان به دست مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرس‌زاده و گرامیداشت نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

مدرس زاده افزود: در مراسم اختتامیه این همایش نیز ضمن قرائت بیانیه هیئت داوران، از ٢٢ پدر نمونه و تأثیرگذار در زمینه‌های ایثار و شهادت و روحانیت و پزشکی و کارآفرینی و امور خیریه و فرهنگ و هنر و آموزش و پرورش با اهدای لوح یادبود تجلیل می‌شود.

وی گفت: اعضای همایش با حضور در گلزار شهدا و دیگر آرامستان‌ها یاد استادان و پدران نمونه را گرامی می‌دارند و دیدارهایی با پدران نمونه سه همایش پیشین خواهند داشت.

کد خبر 553693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.