تحلیل تکنیکال رمزارز مانا+ نمودار و قیمت MANA

سیگنال دهی دهی اندیکاتور مکدی در تایم فریم روزانه و تکمیل اصلاح ۶۰ روزه پس از یک موج جنبشی احتمالات را برای شروع یک روند جدید آغاز می‌کند، اگر بخواهیم در نظریه موج به آن نگاهی بیاندازیم نزدیک‌ترین سناریو برای ما موج پنج الیوت است که پیش بینی می‌شود آهسته و آرام حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیگنال دهی دهی اندیکاتور مکدی در تایم فریم روزانه و تکمیل اصلاح ۶۰ روزه پس از یک موج جنبشی احتمالات را برای شروع یک روند جدید آغاز می‌کند، اگر بخواهیم در نظریه موج به آن نگاهی بیاندازیم نزدیک‌ترین سناریو برای ما موج پنج الیوت است که پیش بینی می‌شود آهسته و آرام حرکت کند، در صورتی که روند قیمتی برخلاف پیش بینی حرکت کند و به سقف موج سه برسد و از این سطح پایین‌تر بیاید تحلیل نقض می‌شود.

تحلیل تکنیکال مانا

پس از تکمیل ساختار اصلاحی موج چهار انتظار شروع موج پنج را برای رمز ارز مانا داریم.

تحلیل تکنیکال رمزارز مانا+ نمودار و قیمت MANA

درباره مانا

این رمز ارز از دنیای بزرگ حوزه متاورس است، شما در دیسنترالند می‌توانید خرید و فروش زمین‌های مجازی این پلتفرم را انجام دهید، هر توکن غیرقابل تعویض (NFT) در واقع نشان‌گر مالکیت کاربر بر بخشی از دیسنترالند است توکن مانا، یک توکن دیجیتالی بر بستر بلاکچین ERC20 است. با این توکن می‌توان در دنیای دسنترلند کالا و خدمات مجازی یا توکن‌های NFT زمین‌های این جهان را خرید، در واقع رمزارز مانا راه ارتباطی جهان دسنترالند با دنیای واقعی است.

تحلیل تکنیکال رمزارز مانا+ نمودار و قیمت MANA

رتبه در بازار: ۲۹ (بهبود رتبه از ۳۳ به ۲۹)

قیمت: ۳.۰۴ دلار رشد ۱۴.۱۵ درصد

حجم بازار: پنج میلیارد و ۵۵۶ میلیون دلار.

عرضه کل: دو میلیارد و ۱۹۳ میلیارد توکن مانا.

معاملات روزانه: یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون دلار.

سکه در گردش: یک میلیارد و ۸۳۲ میلیون توکن.

قیمت به تومان: ۸۰ هزار تومان.

(هیچ سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

کد خبر 553611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.