امدادرسانی به ۲۹۰ آسیب‌دیده در ۶۰ حادثه هفته دوم بهمن‌ماه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۲۹۰ آسیب‌دیده ناشی از ۶۰ حادثه به وسیله ۷۳ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته دوم بهمن‌ماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، اظهار کرد: پوشش امدادی ۶۰ حادثه در هفته قبل انجام شده است و ۲۹۰ آسیب‌دیده ناشی از حوادث در این مدت از خدمات امدادی این جمعیت بهره‌مند شدند؛ البته حوادث جاده‌ای با ۲۸ مورد همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی درمورد حوادث تحت پوشش این جمعیت از روز شنبه ۹ تا جمعه پانزدهم بهمن‌ماه، اضافه کرد: در این بازه زمانی ۲۸ حادثه جاده‌ای، ۱۱ خدمت حضوری، شش حادثه شهری، ۱۰ حادثه برف و کولاک، یک حادثه کوهستان و چهار حادثه صنعتی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، تعداد نجات‌یافتگان ۴۸ نفر بودند که از این تعداد ۳۳ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۵ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: ۱۸۶ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۷۳ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۳ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در این تعداد عملیات یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت پنج عملیات رهاسازی به وسیله نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

کد خبر 553583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.