ورزش؛ لازمه ارتقای ظرفیت روحی کارکنان شهرداری

شهردار سمنان گفت: هزینه در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است؛ زیرا به کمک ورزش‌کردن می‌توان ظرفیت کارمندان را در مقابله با فشارهای روانی در محل کار افزایش داد و سلامت عمومی آن‌ها را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد، امروز شنبه _شانزدهم بهمن‌ماه_ در نشست خبری با مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری سمنان با عنوان جام دهه فجر، اظهار کرد: برای اینکه شهرداری بتواند خدمات بهتر و موثرتری را برای شهروندان ارائه دهد، نیازمند کارکنانی است که علاوه‌بر سلامت جسمی، دارای روحیه شاد و سرزنده باشند؛ بنابراین برگزاری برنامه‌های ورزشی تأثیر بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هزینه در زمینه ورزش نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است، تصریح کرد: به کمک ورزش کردن می‌توان ظرفیت کارمندان را در مقابله با فشارهای روانی در محل کار افزایش داد و سلامت عمومی آن‌ها را تضمین کرد.

شهردار سمنان با بیان اینکه ورزش کارمندی سبب ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان می‌شود و نباید تنها به برگزاری یک یا دو رویداد محدود شود، افزود: برای برگزاری المپیاد ورزش کارکنان شهرداری باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و به مدیران مناطق و سازمان‌ها پیشنهاد می‌شود تا زمینه نهادینه شدن فعالیت بدنی و ورزش را در سازمان خود فراهم کنند.

حضور ۱۷ تیم از واحدهای مختلف شهرداری در جام دهه فجر

در این نشست ابراهیم زیاری، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری سمنان درخصوص جام دهه فجر، اظهار کرد: حدود ۱۷ تیم از واحدهای مختلف شهرداری در این مسابقات شرکت کرده‌اند و در صورت مساعد بودن شرایط از لحاظ شیوع کرونا، مراسم اختتامیه در روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 553525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.