نمایشگر گوشی گلکسی S23 اولترا چه ویژگی خاصی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی گلکسی S23 احتمالا از چهار طرف خمیده خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ به منظور رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ هنوز برگزار نشده است با این وجود گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدل ۲۰۲۳ گوشی‌های سری گلکسی S آغاز شده است. پیش از این اعلام شده بود که احتمالاً گوشی گلکسی S23 اولترا را از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

شرکت سامسونگ به منظور تولید نمایشگری که از چهار طرف خمیده می‌شود به پیشرفت‌های لازم دست پیدا کرده است؛ بنابراین ممکن است برای نخستین بار از این نوع نمایشگر در گوشی گلکسی S23 اولترا استفاده کند. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی S22 اولترا دارای نمایشگر خمیده باشد، این خمیدگی‌ها در نسل بعد قسمت بالا و پایین نمایشگر را نیز درگیر خواهد کرد. گوشی آنر مجیک نیز به نمایشگری مجهز شده است که از سه ناحیه خمیدگی دارد، شرکت شیائومی نیز به دستگاه مفهومی اشاره کرده است که از نمایشگری با چهار خمیدگی بهره می‌برد.

نمایشگرهایی که از چهار طرف خمیده هستند با نام تجاری واترفال (آبشار) شناخته می‌شود، هنوز مشخص نیست که این نوع نمایشگرها به غیر از زیبایی ظاهری چه مزایایی برای کاربران به ارمغان می‌آورند. احتمال استفاده از نمایشگری که از چهار طرف خمیده می‌شود در گوشی گلکسی S23 اولت را بسیار زیاد است به نظر می‌رسد که دوربین سلفی این گوشی نیز در قسمت پایین صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

کد خبر 553505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.