رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی محلات در بودجه ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی و مراکز مربوطه به آنها از جمله خواسته‌های شهروندان است که در بودجه ۱۴۰۱ به این مباحث مهم توجه ویژه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی در حاشیه ویژه برنامه میز خدمت که امروز _جمعه پانزدهم بهمن ماه _ به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیر منطقه هشت شهرداری در مسجد قبا ملک شهر برگزار شد و ملاقات عمومی با شهروندان در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های آنها با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و باکیفیت‌تر در حوزه‌های مختلف شهری، اظهار کرد: امروز به همت امام‌جمعه شمال شهر قرار بر این شد که در مسجد قبای ملک شهر مصلای نمازجمعه حضور پیدا کنیم و به مشکلات مردم در مناطق شمال شهر اصفهان اعم از منطقه هفت، هشت و ۱۲ شهرداری، رسیدگی کنیم و با پیگیری امور مربوطه گامی مؤثر در راستای خدمت به مردم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در این دیدار مدیران شهرداری‌ها هم حضور داشته و چنانچه مشکلی در منطقه مغفول مانده باشد، در همین لحظه دستور رسیدگی و بررسی صادر و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز عموم مردم و ائمه جمعه در این دیدار چهره‌به‌چهره مطرح کردند، مسائل فرهنگی، بودجه‌های کانون‌های فرهنگی و کمک به مساجد شمال شهر و توسعه و ارتقای کمی و کیفی آنها بود.

نورصالحی ادامه داد: تکمیل پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی و مراکز مربوطه به آنها دیگر خواسته شهروندان بود که خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در این رابطه اهتمام لازم را دارند به طوری که در بودجه ۱۴۰۱ به این مهم توجه ویژه داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اعتبار خوبی از سوی شورای اسلامی شهر برای مباحث فرهنگی و کمک به مساجد در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تصویب و به محدوده شمال شهر در این زمینه ویژه نگاه شود.

به گزارش ایمنا، برگزاری میز خدمت توسط مسئولان از سفارش‌های مقام معظم رهبری است در این راستا چند سالی است که برخی از مدیران دغدغه‌مند در حوزه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم، اقدام به حضور در میان مردم در قالب میز خدمت در مکان‌های عمومی همچون مصلاهای نمازجمعه کرده‌اند تا بتوانند ارتباطات خود را با مردم پیوند دهند، ضمن اینکه از این طریق نیازهای مردم هم بهتر پیگیری خواهد شد، همچنین این موضوع در توزیع عادلانه خدمات از سوی مدیریت شهری تأثیر بسزایی دارد

در همین راستای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم، با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویهٔ مستمر بین شهروندان با مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان ملاقات و دیدار چهره‌به‌چهره چند مدتی است انجام می‌گیرد.

در میز خدمت امروز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بررسی مشکلات شهروندان در زمینه‌های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی و عمرانی، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه‌های شهروندان صادر کرد.

در کنار حضور رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیر مناطق هشت و ۱۲ شهرداری اصفهان، نماینده شهرداری منطقه هفت و نهادهایی چون نیروی انتظامی، خدمات شهری، خدمات مشاوره‌ای و پیش از ازدواج و نماینده کمیته امداد نیز در قالب میز خدمت حضور داشتند.

کد خبر 553396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.