۱۱۴ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۱۴ سری جهیزیه بین مددجویان زیرپوشش این نهاد همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایمنا، جاسم محمدی در آیین اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند استان در شهرستان فارسان اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه و بسته‌های معیشتی بیش از ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه ۱۲۰ میلیارد تومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی توسط مردم خیر و نیکوکار استان برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شد که ۴۶ میلیارد تومان از این میزان از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۲۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است که از این تعداد ۱۲ در حوزه اشتغال فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در قالب طرح‌های اشتغال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال امسال این نهاد سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان است.

محمدی افزود: بیشتر اشتغال‌های ایجاد شده برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در قالب خوداشتغالی و مشاغل خانگی است که ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در زمینه بازاریابی برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان به صورت مستقیم از طریق راهبران شغلی از سوی کمیته امداد انجام می‌شود.

گفتنی است؛ هم اکنون ۴۱ هزار و ۳۱۱ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۰هزار و ۷۶۸ نفر در استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و اطلاعات تمام این خانوارها در این سامانه ثبت شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 553357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.