امروز در بحران نیروی انسانی غرق هستیم

مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز در بحران نیروی انسانی غرق هستیم، اگر می‌خواهیم به اهداف آموزش‌وپرورش برسیم باید تربیت دانش‌آموز دانا، توانا و ولایتمدار را مورد توجه داشته باشیم اما با این کمبود نیروی انسانی چند درصد هدف‌های ما محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی بعدازظهر امروز - پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه_ در آئین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تبریک ایام مبارک دهه‌فجر و درود به تمام شهدا از جمله شهدای دانش‌آموز و معلم، اظهار کرد: در محضر همه معلمان استان سر تعظیم فرود می‌آورم و سپاسگزاری بی‌حد خود را تقدیم معلمان این دیار می‌کنم که خدمات ارزشمندی به آموزش و پرورش استان اصفهان داشتند.

وی افزود: در بیانات مقام معظم رهبری آمده است که" ما نمی‌توانیم به آموزش و پرورش مانند ادارات دیگر و یک دستگاه معمولی نگاه کنیم بلکه باید نگاه به آموزش و پرورش نگاه به یک دستگاه زیربنایی باشد. " در آموزش و پرورش باید با اخلاص کار کرد و آموزش و پرورش جای خودخواهی نیست.

مدیرکل سابق اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: باید آموزش و پرورش اولویت نظام باشد و یکی از مسیرهایی که این دستگاه را متعالی می‌کند شورای آموزش و پرورش است که برای تعالی آموزش و پرورش تلاش می‌کند و شورای آموزش و پرورش استان اصفهان همواره سرآمد کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ما به خانواده‌های شهدا بسیار مدیون هستیم، تصریح کرد: روز گذشته در حال عزیمت به خانه مادر شهیدی بودم و از وزارتخانه تماس گرفتند و این مراسم را اطلاع دادند، تمام مسیر احساس راحتی و سبکی می‌کردم، به منزل مادر شهیدی که فرزند ۱۶ ساله‌اش در چهلمین روز شهادت همسرش شهید شده بود و حتی داماد این خانواده هم از شهدا بود، رسیدم و این را یک افتخار می‌دانم که پایان روز کارم در خانواده شهید قرار گرفتم و از دیروز تا به حال در پوست خود نمی‌گنجم چرا که این بار مسئولیت آبرومندانه از دوشم برداشنه می‌شود.

اعتدادی با بیان اینکه امروز در بحران نیروی انسانی غرق هستیم، ادامه داد: اگر می‌خواهیم به اهداف آموزش و پرورش برسیم باید تربیت دانش‌آموز دانا، توانا و ولایتمدار را مورد توجه داشته باشیم اما با این کمبود نیروی انسانی چند درصد هدف‌های ما محقق می‌شود؟ ما فرهنگیان به سند تحول بنیادین بدهکاریم چرا که از بازنشسته و همکاران خسته استفاده می‌کنیم، با این حال که آنها با روی گشاده به میدان می‌آیند ما به همکاران‌مان بدهکاریم ما به این معلمان که در این کشتی در حال غرق شدن تنها دنبال قایق نجات برای خود نبودند، افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه همکارانم در اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونین، رؤسای ادارات و نواحی، دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم آنها و همه مسئولان استان و کسانی که در کنار آموزش و پرورش استان اصفهان بودند، سپاسگزارم.

اعتدادی با بیان اینکه این استان بیش از پنج هزار شهید دانش‌آموز دارد و این افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش استان است، افزود: ما همواره بدهکار خانواده‌های‌مان هستیم و این سه سال گذشته دوران بسیار سختی در آموزش و پرورش داشتیم و امروز خوشحالم که بار این مسئولیت را بر دوش برادر عزیز، آزاده سرافراز جناب ابراهیمی می‌گذاریم و خوشحالم آموزش و پرورش استان اصفهان همچنان پرچم برافراشته‌ای دارد و برای همکارانم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم اینجانب را عفو و حلال کنند.

کد خبر 553265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.