استقبال از قهرمان یخ‌نوردی جهان با حضور مسئولان شهری و ورزش اصفهان

ساعاتی پیش محمدرضا صفدریان، قهرمان مسابقات یخ‌نوردی جهان، با استقبال مسئولان شهری و ورزش اصفهان، وارد فرودگاه شهید بهشتی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان، در روزهای اخیر به میزبانی کشور سوئیس برگزار شد و محمدرضا صفدریان، ورزشکار اصفهانی حاضر در این مسابقات، توانست در مجموع نتایج ماده کمباین (ترکیبی از گرایش سرعت و لید) در سکوی نخست بایستد و مدال طلای جهان را کسب کند.

او همچنین در گرایش لید با راهیابی به مرحله نهایی، رتبه ششم را کسب کرد؛ این قهرمان نام‌آشنای یخ‌نوردی کشورمان در ماده سرعت نیز به عنوان پنجمی دست یافت.

صفدریان ساعاتی پیش و پس از بازگشت از این مسابقات، در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال مسئولان شهری و ورزش این استان قرار گرفت.

در این مراسم، علی صالحی سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای شهر، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش این اداره، آتشپاد دوم مطلبی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و جمعی از معاونان وی و احسان بعیدی معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حضور داشتند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید:

استقبال از قهرمان یخ نوردی اصفهان با حضور مسئولین شهری و ورزش استان

استقبال از قهرمان یخ نوردی اصفهان با حضور مسئولین شهری و ورزش استان

استقبال از قهرمان یخ نوردی اصفهان با حضور مسئولین شهری و ورزش استان

کد خبر 553098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.