واکنش بارسلونا به دمبله؛ یا خودت برو یا اخراجت می‌کنیم!

رابطه دمبله با بارسلونا تیره و تار شده است و سران باشگاه کاتالان، سایه بازیکن خود را با تیر می‌زنند!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه بارسلونا این روزها بسیار از دست عثمان دمبله عصبانی است؛ زیرا تمام راه‌حل‌های مدیران بارسا برای خلاصی از دست وینگر فرانسوی ناموفق بوده و او همچنان به کار خود در کاتالونیا ادامه می‌دهد.

بارسا قصد داشت در پنجره نقل و انتقالی که به اتمام رسید، عثمان دمبله را به هر ترتیب به فروش برساند. اگرچه وینگر فرانسوی عملکرد درخشانی در این تیم نداشته اما بسیاری از باشگاه‌ها برای خرید او پیش‌قدم شده و به بارسلونا پیشنهاد داده بودند. پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام همگی از باشگاه‌هایی بودند که به جذب عثمان دمبله تمایل داشتند اما این بازیکن از پیوستن به تمام این تیم‌ها امتناع کرد تا اوضاع برای او در تیم فعلی‌اش بسیار پیچیده شود.

هیئت مدیره بارسلونا در حال بررسی دو اقدام مهم درخصوص شرایط دمبله است. واگذاری او به عنوان یک بازیکن آزاد که باعث می‌شود ضرری نسبی به باشگاه بارسلونا وارد شود، نشان‌دهنده عزم راسخ مدیران این تیم برای اتمام همکاری با دمبله خواهد بود. آن‌ها صراحتاً گفته‌اند که جنگ با این بازیکن را آغاز کرده‌اند. بارسایی‌ها می‌توانند صرفاً قرارداد خود را به طور یک‌طرفه فسخ و بازیکن فرانسوی را آزاد کنند. گزینه اول توسط هر دو طرف ترجیح داده می‌شود؛ دمبله این فرصت را پیدا می‌کند تا به دنبال باشگاه دیگری بگردد و در سمت دیگر نیز بارسلونا می‌تواند حقوق پرداختی به دمبله را تا انتهای فصل پس‌انداز کند.

با این وجود اگر بارسلونا بتواند به توافقی با دمبله دست یابد، برای این باشگاه شرایط بهتری خواهد بود؛ اما احتمالاً دمبله راضی به چنین توافقی نمی‌شود. در صورت رقم خوردن این اتفاق، بارسا تا زمانی که دمبله تیم جدیدی برای خود پیدا کند به او دستمزدش را پرداخت می‌کند. با وجود دستمزد بالایی که این بازیکن فرانسوی از بارسلونا دریافت می‌کند، احتمالاً عثمان با این پیشنهاد موافقت نکند و تنها راه حل باقی‌مانده بارسلونا فسخ یک‌طرفه است.

نکته واضح درخصوص همکاری دمبله با بارسلونا این است که وی دیگر پیراهن این تیم را به تن نمی‌کند. دمبله تمایل بسیاری کمی برای حضور در ترکیب بارسلونا دارد و این باشگاه نیز صراحتاً با او وارد جنگ شده و حاضر است در ازای پرداخت دستمزد، او را سکونشین کند. این جنگ بدون شک نه برای دمبله و نه برای بارسلونا پیروزی به ارمغان نمی‌آورد و شاید اگر وینگر فرانسوی هر چه سریع‌تر به یک تیم جدید انتقال یابد، همه چیز برای هر دو طرف پایان بهتری داشته باشد.

کد خبر 553005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.