بهره‌برداری از ۱۴۳ پروژه عمرانی در اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: هم‌زمان با دهه فجر، ۱۴۳ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر یک هزار و ۳۳ میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب است، این ایام، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی افزود: بخش عمده‌ای از این پروژه‌های عمرانی، شامل ۱۲۵ پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان در شهرهای شهرستان اصفهان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار اصفهان، گفت: ۱۸ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان اصفهان آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: تعداد ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان توسط شهرداری‌ها و تعداد شش پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال توسط دهیاری‌های شهرستان تکمیل می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند. پروژه‌های شهرداری اصفهان شامل این آمار نیست و بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر نیز مربوط به شرکت مخابرات، شرکت توزیع برق و نوسازی مدارس است.

کد خبر 552936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.