اختصاص ۵۲۱ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌ها در زنجان

مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: ۸۹۸ پروژه بعد از هفته دولت و طی پنج ماه اخیر به اتمام رسیده و در این مدت، شرکت توزیع برق برای اتمام کامل این طرح‌ها حدود ۵۲۱ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توانیر هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا علیزاده در امروز _سیزدهم بهمن ۱۴۰۰_ گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح ۸۹۸ پروژه توزیع برق همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها خبر داد.

وی افزود: ۸۹۸ پروژه بعد از هفته دولت و طی پنج ماه اخیر به اتمام رسیده و در این مدت شرکت توزیع برق برای اتمام کامل این طرح‌ها حدود ۵۲۱ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توانیر هزینه کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از مجموع ۸۹۸ پروژه آماده‌ی بهره‌برداری در دهه فجر امسال، ۳۱۲ پروژه در شهرستان زنجان، ۲۰۸ پروژه در شهرستان خدابنده، ۱۰۳ پروژه در شهرستان خرمدره، ۶۸ پروژه در شهرستان ابهر، ۶۸ پروژه در شهرستان ماهنشان، ۶۱ پروژه در شهرستان سلطانیه، ۴۱ پروژه در شهرستان ایجرود و ۳۷ پروژه در شهرستان طارم افتتاح خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: تأمین برق روستای قوهیجان شهرستان طارم، تأمین برق مجتمع مسکونی کارکنان راه‌آهن زنجان، متقاضیان روستای هندی‌کندی شهرستان طارم و تأمین برق آب شرب روستای قیاسیه شهرستان سلطانیه، از پروژه‌های شاخصی است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 552885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.