کارخانه‌های قدیمی و متروکه کرج تعیین تکلیف می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی و پیگیری برای تعیین تکلیف کارخانه‌های جهان‌چیت، پتروسعید،گونی‌بافی و بازگشایی خیابان لاله ۱۱ در منطقه ۹ کرج خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا رحیمی در جلسه پیگیری املاک کارخانه جهان‌چیت، روغن موتور پتروسعید، کارخانه گونی‌بافی قدیم و بازگشایی خیابان لاله ۱۱، با اشاره به توافقات اولیه صورت گرفته با بنیاد مستضعفان در خصوص زمین کارخانه جهان‌چیت، اظهار کرد: در حال حاضر موضوع، جهت عملیاتی شدن توافق، در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری زمین کارخانه گونی‌بافی، تصریح کرد: در این مورد، درخواست بنیاد جانبازان جهت صدور پروانه دریافت شد و مقرر شده که شهرداری منطقه ۹ طی توافقنامه‌ای پیگیری لازم را انجام دهد و لایحه آن را جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تعیین تکلیف توافق صورت گرفته کارخانه روغن موتور پتروسعید با شهرداری خبر داد و افزود: طبق لایحه ارسالی به شورا در این خصوص، اصلاحاتی در توافقنامه صورت گرفت و این لایحه در صحن علنی شورا تصویب شد.

وی با اشاره به بازگشایی خیابان لاله ۱۱ تصریح کرد: شهرداری منطقه پیگیر تعیین تکلیف و بازگشایی آن بود. در این خصوص نیز با نماینده مالکان مذاکره و مقرر شد که مالکان پیشنهادهای شهرداری جهت توافق را بررسی کرده و نتیجه را به شهرداری منطقه ۹ اعلام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 552726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.