تسهیلات ویژه برای مشمولان سربازی با بیش از ۳ سال غیبت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان گفت: برای مشمولان غایب سربازی با بیش از سه سال غیبت در شهرستان تسهیلات ویژه در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین تقوایی در یک برنامه رادیویی اظهار کرد: مشمولانی که غیبت سربازی آن‌ها بیشتر از سه سال است با ثبت درخواست خود در دفاتر پلیس +۱۰ و معرفی خود به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، می‌توانند ضمن بهره‌مندی از مزایا و امتیازات بخشش اضافه سنواتی، خدمت سربازی خود را در شهرستان انجام دهند.

وی تاکید کرد: درصورتی‌که این مشمولان، خود معرف شوند از مزایا و اولویت‌هایی برخوردار خواهند شد که از آن جمله می‌توان به انجام خدمت پس از دوران آموزشی در منطقه محل سکونت و سه ماه کسری به ازای هر فرزند اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان گفت: همچنین اگر نحوه انجام وظیفه این افراد در طول خدمت مطلوب باشد، برای بخشش اضافه‌خدمت مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

وی افزود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

تقوایی با اشاره به اینکه مشمولان غایب دارای محدودیت‌هایی ازجمله ممنوعیت خروج از کشور، جلوگیری از اعطای وام و تسهیلات بانکی، شرکت نکردن در کنکور سراسری و انتخابات و منع استخدام در هر شرایطی هستند، تصریح کرد: کارفرمایان، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها، بنگاه‌ها، مغازه‌ها، تعمیرگاه‌های دولتی و خصوصی که مشمولان غایب را به‌کارگیری می‌کنند، باید جریمه هر مشمول غایب را به مبلغ ۱۶ میلیون تومان برابر با هزینه سالانه یک سرباز پرداخت کنند.

کد خبر 552607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.