فاصله بین دولت و مردم به یک طیف تبدیل شود

استاندار اصفهان گفت: باید فاصله بین مردم و دولت کمرنگ و به یک طیف تبدیل شود و با نگاه هم‌افزا مجموعه حاکمیت، نهادهای عمومی و مردمی شرایطی که منجر به بهبود زندگی مردم و فضای اقتصادی مناسب، رونق بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری می‌شود را فراهم کنند.

سید رضا مرتضوی در دومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور در غرفه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این نمایشگاه فضایی فراهم شده که فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری به مردم ایران معرفی شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فضای گفتمان و ارتباط بین مخاطب و آثار میراثی و اماکن گردشگری در قالب داستان فراهم شده و فرصت‌های سرمایه گذاری برای مخاطب تعریف می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برای ارزیابی دقیق‌تر از تأثیر اقدامات بر فضای گردشگری باید ارتباط جامعه مخاطب در بیرون و داخل کشور مورد ارزیابی قرار گیرد، تصریح کرد: ارزیابی ما در بخش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مثبت است و اقدام بسیار ارزشمندی صورت گرفته، اما باید اثربخشی‌ها ارزیابی شود.

وی تاکید کرد: تجلی دولت مردمی این است که فاصله بین مردم و دولت کمرنگ و به یک طیف تبدیل شود و با نگاه هم‌افزا مجموعه حاکمیت، نهادهای عمومی و مردمی شرایطی که منجر به بهبود زندگی مردم و فضای اقتصادی مناسب، رونق در بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری می‌شود را فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از روزهای شنبه تا سه‌شنبه _نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه_ به مدت چهار رز برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 552540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.