گوشی اکسپریا وان‌مارک ۴ سونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی اکسپریا وان مارک چهار سونی از تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک و حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً جزئیات جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار سونی اکسپریا وان مارک چهار (Xperia 1 IV) منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول از تراشه اسنپدارگون هشت نسل یک و حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که گوشی اکسپریا وان مارک چهار در ماه مه معرفی خواهد شد. عرضه مدل قبلی این پرچمدار از ماه ژوئن در چین آغاز شد و تا اوت در سراسر جهان ادامه پیدا کرد؛ شاید امسال نیز روندی مشابه برای پرچم‌دار بعدی سونی تکرار شود.

انتظار می‌رود که حافظه رم گوشی اکسپریا وان مارک چهار از ۱۲ به ۱۶ گیگابایت افزایش پیدا کند و حافظه ذخیره‌سازی نیز بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت باشد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز به احتمال بسیار زیاد با استفاده از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردار خواهد بود. گوشی هوشمند ذکر شده از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی اکسپریا وان مارک چهار سونی، احتمالاً به همان دوربین فوق عریض به کار رفته در اکسپریا وان مارک سه، یعنی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی Exmor RS IMX36312 مجهز خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد گوشی جدید شرکت سونی از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. با این وجود، بعضی از شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی اکسپریا وان مارک چهار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

کد خبر 552391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.