شنیدن نام ایران، ما را به یاد استان اصفهان می‌اندازد

سفیر رومانی گفت: خواهر خواندگی شهر اصفهان با شهر «یاش» به اهمیت و رجوع به روابط تاریخی میان دو کشور ایران و رومانی اشاره می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرلا کارمن گرکو در دومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، با حضور در غرفه اصفهان اظهار کرد: حدود ۱۰ روز پیش به استان اصفهان سفر کردم و حضورم در غرفه اصفهان نیز لذتی بزرگ و یاد آور خاطرات آن سفرم است.

وی افزود: حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفری که پیشتر به اصفهان داشتم و خواهر همچنین خواندگی شهر اصفهان با شهر «یاش» در کشور رومانی نشان دهنده اهمیت و رجوع به روابط گذشته میان دو کشور ایران و رومانی است؛ ضمن اینکه نگاه ما رو به آینده است. حضور ما در غرفه اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نیز ترکیب حال، دیجیتالیسم، تکنولوژی و آینده است.

سفیر رومانی گفت: هنگامی که نام ایران را می‌شنویم اولین منطقه‌ای که به یاد آن می‌افتیم استان اصفهان است که جدا از خواهر خواندگی با شهر «یاش» در رومانی، موارد مشترک بسیاری دارند مانند صنایع دستی و فرش‌های ایرانی که سبب قوی شدن ارتباط میان دو کشور می‌شود.

میرلا کارمن گرکو افزود: به مسئول برگزار کننده این نمایشگاه و غرفه اصفهان تبریک می‌گویم چراکه این مجموعه، نماینده و ارائه کننده اصفهان و تاریخ این منطقه است.

به گزارش ایمنا، سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از شنبه تا سه‌شنبه نهم تا ۱۲ بهمن‌ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 552331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.