هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی برای جمع‌آوری روزانه زباله

شهردار سمنان با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی جمع‌آوری زباله به طور روزانه، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، شهرداری سمنان مصمم است به تعهدات خود در پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و سازمان مدیریت پسماند عمل کند.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکبانان، خادمان واقعی، صمیمی و بی‌ادعای جامعه هستند. آن‌ها در دوران پاندمی کرونا و در این شرایط پر خطر دست از تلاش برنداشتند و برای پاک نگه‌داشتن شهر و کسب روزی حلال، خود را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: پاکبانان، سفیران پاکیزگی شهرها هستند و با تلاش خستگی‌ناپذیر آلودگی‌ها را از چهره شهر پاک می‌کنند که این کوشش و مجاهدت ارزشمند و ستودنی است و شهرداری سمنان برنامه‌ای برای تجلیل از آن‌ها تدارک دیده است.

شهردار سمنان با اشاره به لزوم تجلیل سالیانه از پاکبانان، ادامه داد: با نام‌گذاری یک روز به نام «روز پاکبان» در تقویم فرهنگی کشور می‌توان از تلاش آن‌ها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه روزانه صد تن زباله در شهر سمنان جمع‌آوری می‌شود، تاکید کرد: مشارکت شهروندان در تفکیک زباله، امری ضروری خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد. حدود ۴۰ درصد زباله‌های شهر تفکیک می‌شود که لازم است شهروندان سمنانی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

مرتضی‌نژاد با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی جمع‌آوری زباله به طور روزانه، خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، شهرداری سمنان مصمم است به تعهدات خود در پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و سازمان مدیریت پسماند عمل کند.

کد خبر 552229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.