گوشی بعدی سامسونگ با اندروید ۱۳ بازی‌‎ها را سریع‌تر اجرا می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سرعت اجرای بازی‌های موبایلی روی گوشی‌های آینده سامسونگ با اندروید ۱۳ احتمالا افزایش خواهد یافت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از ویژگی‌های قابل توجه تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ، توانایی آن در اجرای بازی‌ها است. اگزینوس ۲۲۰۰ از پردازنده گرافیکی Xclipse 920 بهره می‌برد. این تراشه گرافیکی می‌تواند تجربه جالبی از اجرای بازی ارائه دهد؛ البته در صورتی که پردازنده مرکز قدرت زیادی نداشته باشد، Xclipse 920 عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. این یکی از مشکلاتی است که گوگل سعی می‌کند آن را در اندروید ۱۳ برطرف کند.

انتظار می‌رود که قابلیت پردازنده تقویت شده با اندروید ۱۳ ارائه شود؛ اما این احتمال وجود دارد که این ویژگی در ابتدا فقط مخصوص گوشی‌های سری پیکسل گوگل باشد. هنوز جزئیات مربوط به زمانِ در دسترس بودن این قابلیت در دیگر گوشی‌های هوشمند، مشخص نیست. به دلیل شباهت معماری به کار رفته در تراشه‌های اگزینوس و گوگل تنسور، احتمالاً گوشی‌های شرکت سامسونگ نیز مشکل خاصی برای ارائه قابلیت پردازنده تقویت شده نخواهد داشت.

احتمالاً جزئیات بیشتری درمورد قابلیت پردازنده تقویت شده در نسخه‌های پیش‌نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۳ ارائه خواهد شد. این نسخه ممکن است اواخر ماه فوریه در دسترس قرار بگیرد. زمانی که نسخه آزمایشی One UI 5.0 در دسترس قرار بگیرد، مشخص می‌شود که گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ به این قابلیت مجهز خواهند شد یا خیر؟

کد خبر 552147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.