وکلای مردم در زمینه آلودگی هوا به تصمیمات مشترک رسیدند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسات مشترک با نمایندگان مجلس، گفت: این جلسات مصوبات خوبی درباره آلودگی هوا، بافت فرسوده و پدافند غیرعامل برای اجرا در سطح ملی و استانی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی صبح امروز _یکشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه_ در نطق پیش از دستور بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: باید گزارشی به صورت مفصل در ارتباط با خدماتی که پس از انقلاب توسط شهرداری‌ها و شوراهای شهر صورت گرفته تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: یک مقایسه مختصر از نظر جمعیت، وسعت و منابع، هر فردی را که دارای قضاوتی صحیح باشد به این نتیجه می‌رساند که خدمات بسیار ارزشمندی به واسطه پیروزی انقلاب در شهر و روستا ایجاد شده که نشانه برکت خون شهدا است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسه مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس به صورت منظم هر ماه برگزار شده است که به مرور هم انضباط بیشتری پیدا کرده و هم نتایج بهتری را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در جلسات قبل موضوع مربوط به آلودگی هوا و بافت فرسوده شهری و اقدامات لازم در حوزه استانی و ملی در این راستا و در جلسه اخیر مسئله پدافند غیرعامل بررسی شد و مصوبات خوبی نیز به دنبال داشت.

قربانی تصریح کرد: مقرر شد بخشی از این مصوبات در سطح ملی توسط نمایندگان حتی سران سه قوه اعلام شود. بخشی از آن نیز در استان با همکاری مدیران ارشد استانی و بخشی دیگر در شهر اصفهان توسط شهردار اجرا شود که امیدواریم مردم نتایج آن را به صورت ملموس ببینند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش مربوط به این جلسات را به صورت مکتوب به همه مسئولان ارسال می‌کنیم. یکی از پیامدهای بسیار خوب این جلسات، این است که نامه‌ای مشترک با امضای نمایندگان مجلس، رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان، رئیس شورا و شهردار در خصوص مباحث مختلف برای دستگاه‌ها ارسال و سپس پیگیری لازم انجام می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تقدیم بودجه، کمیسیون‌های مختلف شورا جلسات متعدد برگزار کرده‌اند و با همت و جدیت در حال بررسی بودجه هستند. از روز چهارشنبه، کمیسیون تلفیق نسبت به جمع‌بندی نظرات سایر کمیسیون‌ها اقدام خواهد کرد و تلاش می‌کنیم بودجه سال آینده را در زمان خود به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به بحث تکریم ارباب رجوع گفت: توجه به حرمت مردم، احترام به شهروندان و مراجعه‌کنندگان از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر اصفهان است.

قربانی ادامه داد: مدیران منصوب شده نیز به این موضوع توجه لازم را دارند، البته باید جدی‌تر و با استفاده از ابزار و امکاناتی که این روزها در اختیار است، به مردم خدمت‌رسانی کنیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

کد خبر 552133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.