گردشگری، تنها راه نجات اصفهان

رییس جامعه هتل‌داران استان اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بابیان اینکه گردشگری تنها راه نجات اصفهان از بحران اشتغال و اقتصاد است، گفت: اجرای تور مجازی در غرفه اصفهان می‌تواند یک استارت قوی برای این حرکت باشد.

کریم بیگی رئیس جامعه هتل‌داران استان اصفهان و سهامدار شرکت توسعه گردشگری _ شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰_ در نخستین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با حضور در غرفه اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: تأسف‌آور است که در سال‌های قبل فقدان حرکت‌هایی مانند برگزاری تورهای مجازی وجود داشت، درحالی که باید در سال‌های پیش خود را نشان می‌دادیم تا استان اصفهان به لحاظ گردشگری در جایگاه بهتری قرار می‌گرفت.

وی افزود: ما می‌دانیم در اصفهان عمده‌ترین مشکل، بحث آب است، اما موضوع بعدی صنعت است که آن نیز آلودگی‌های زیست محیطی را به همراه دارد و خطر بسیار بزرگی برای سلامت مردم اصفهان است.

بیگی بابیان اینکه گردشگری تنها راه نجات اصفهان از بحران اشتغال و اقتصاد و دیگر مصائب است، تصریح کرد: اجرای تور مجازی در غرفه اصفهان می‌تواند یک استارت قوی برای این حرکت باشد، همچنین نوع ساختار تعریف شده برای غرفه اصفهان خارج از رفتارهای سنتی بوده که این موضوع نیز بسیار ارزشمند است.

وی تأکید کرد: برگزاری تور مجازی در غرفه اصفهان اتفاق ارزشمندی است که باید توسط مخاطب دنبال شود، یعنی ما مخاطب را به معرکه ای وارد می‌کنیم که او خودش پیگیر باشد اگرچه برند اصفهان جذابیت بسیاری دارد و به خودی خود کشش را در مخاطبان ایجاد می کند و ارزش بخش است.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از امروز تا سه‌شنبه _ ۱۲ بهمن‌ماه_ به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 552100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.