بهمن جاده کرج - چالوس را مسدود کرد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی با توجه به بارش های شدید برف و باران چند روز گذشته تاکنون در محور های مختلف به خصوص مناطق کوهستانی از مسدود شدن محور کرج - چالوس به علت ریزش بهمن خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور انتظامی، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: به علت بارش‌های برف و باران و یخبندان بسیاری از جاده‌های مناطق کوهستانی سفید پوشش شده و امروز نیز به علت ریزش بهمن در محدودهای گچسر و پیچ سرهنگ در استان البرز تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در آن مسیر امکان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام همکاران انتظامی مستقر در محورهای مربوطه این مسیر تا رفع مشکل و ایمن سازی کامل موقتاً مسدود است اما خوشبختانه این حادثه تلفات و خساراتی گزارش نشده است. است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی، هم اکنون مسیر جایگزین جاده‌های هراز و فیروزکوه تعیین شده و در جاده‌ای شمالی بارش برف سبب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است لذا همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزاتی ایمنی الزامی بوده و از رانندگان محترم می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یاری رسان ما و حافظ جان و مال خود باشند.

محورهای مسدود اصلی

۱) دهگلان - حسین آباد
۲) سقز - مریوان
۳) ریگان - ایرانشهر
۴) جاده چالوس و آزادراه تهران شمال

وضعیت جوی

بارش برف: ارتفاعات محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و استان‌های اردبیل، آغربی، آشرقی و چ و ب

بارش باران: استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان، کردستان، مرکزی، همدان، قزوین، لرستان، فارس و مازندران

ترافیک نیمه سنگین

۱- آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری)
۲- آزادراه قزوین-کرج (محدوده‌های پل مهرشهر و پل فردیس)
۳- محور فیروزکوه محدوده گیلاوند (رفت و برگشت)
۴- آزادراه تهران – پردیس محدوده جاجرود تا کمرد (رفت و برگشت)

کد خبر 551705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.