۴۰۰ نوعروس با حمایت خیران راهی خانه بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در سه مرحله ۱۹۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع شد و با هم‌افزایی و کمک خیران و مراکز نیکوکاری، ۴۰۰ سری دیگر شامل پنج قلم کالای اساسی به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید باجلان با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد در کنار سایر فعالیت‌ها، تأمین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت حمایت به ویژه زوج‌های جوان است، اظهار کرد: با توجه به سیاست حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بهره‌مندی از بهترین کیفیت محصولات، پنج قلم کالای اساسی تهیه و تاکنون ۱۸ هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور توزیع شده است و تا اواسط اسفندماه ۱۲ هزار سری دیگر نیز به نوعروسان اهدا خواهد شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه استان اصفهان در امر خدمت‌رسانی با تلاشی مخلصانه در حال حرکت است، ادامه داد: در ایجاد هم‌افزایی و مردمی کردن خدمات به مددجویان، اصفهان رتبه اول کشور را کسب کرده و ازآنجاکه تراز کمیته امداد را با ارائه خدمات به نیازمندان می‌سنجند، از همت مدیران و همکاران این استان که توانسته‌اند از پتانسیل خیران در روند خدمت‌رسانی به خوبی بهره‌مند شوند، قدردانی می‌کنیم.

در ادامه این مراسم کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سه مرحله ۱۹۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع شده است و با هم‌افزایی و کمک خیران و مراکز نیکوکاری، در این مراسم ۴۰۰ سری دیگر شامل پنج قلم کالای اساسی به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر هزار و ۶۵۵ خانواده دیگر، چشم‌انتظار یاری نیکوکاران برای تأمین کمک‌هزینه ازدواج هستند، اظهار کرد: حمایت خیران و نیک‌اندیشان از این تعداد، می‌تواند زمینه‌ساز آغاز زندگی مشترک برای یک هزار و ۲۴۴ نوعروس و ۴۱۱ داماد باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم که روز گذشته برگزار شد، علاوه بر اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش، با حضور معاون اداری مالی و مدیران کل خدمات مددکاری و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) از سامانه «امداد هوشمند» در استان اصفهان نیز رونمایی شد.

کد خبر 551549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.