۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد لنجان اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان گفت: ۱۹ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زرین‌شهر توزیع شد.

احمد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان گام برداشته و هر ساله اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش می‌کند.

وی افزود: هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۹ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زرین شهر توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان تصریح کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال فریزر، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی و تلویزیون بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) که به صورت هم افزایی با خیران تأمین شده بود.

وی ادامه داد: در تهیه جهیزیه‌های مورد نیاز نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد یک سوم هزینه مورد نیاز توسط خیرین و دوسوم دیگر توسط کمیته امداد تهیه و پرداخت می‌شود.

یوسفی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴ نوعروس نیازمند در نوبت انتظار دریافت جهیزیه قرار دارند و در صورت کمک خیران و پرداخت سهم افزایی می‌توانیم در کمترین زمان ممکن اقلام مورد نیاز را تهیه و به این نوعروسان اهدا کنیم.

وی تاکید کرد: به دلایل مختلف مردم نوع دوست ایران اسلامی کمیته امداد امام خمینی (ره) را نهادی پرثمر، اثرگذار و پر برکت می‌دانند و این نگرش تنها به واسطه اعتماد شهروندان به کمیته امداد به دست آمده و باید به این نکته اشاره کرد که برای کمک مستمر و پایدار به مددجویان، مشارکت گسترده مردم نیکوکار امری ضروری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان نقش خیران را در بخش هم‌افزایی امکانات و منابع امری انکارناپذیر در عرصه حمایت از نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شیوه‌های جدید و الکترونیکی برای جذب کمک‌های مردمی توسط این نهاد ایجاد شده است و امیدواریم با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده به جامعه هدف کمیته امداد زرین‌شهر شاهد افزایش روزافزون حمایت خیران و شهروندان نیک‌اندیش شهرستان لنجان باشیم.

کد خبر 645803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.