تصادف شدید در محور آستارا - اردبیل ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا گفت: تصادف شدید دو دستگاه خودرو سواری تیگو و پژوپارس در جاده آستارا - اردبیل منطقه صیادلر، چهار مصدوم برجای گذاشت.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودرو سواری تیگو و پژوپارس در جاده آستارا- اردبیل منطقه صیادلر، در ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز چهارشنبه _ششم بهمن ماه_ اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیادلر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است، افزود: متأسفانه در این حادثه به علت شدت برخورد دو خودرو، یک زن و سه مرد سرنشین خودروها دچار مصدومیت و توسط نیروهای هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان کرد: پنج امدادگر آموزش‌دیده هلال‌احمر به همراه یک خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر شهرستان آستارا برای ارائه کمک به حادثه‌دیدگان و در راه ماندگان احتمالی در محور آستارا - اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند.

وی افزود: شهروندان و مسافران در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 551443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.