برگزاری مسابقه «هوایی برای زندگی» در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه بزرگ «هوایی برای زندگی» ویژه دانش‌آموزان و در راستای مجموعه برنامه‌های گرامی‌داشت هفته هوای پاک خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار داد: این مسابقه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، مخصوص دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قالب مسابقه، تصریح کرد: در این مسابقه که به عنوان نخستین سری از مجموعه اینفو مسابقه‌های «مدیرشو» اجرا شده، پوسترهای اینفوگرافیک با موضوع مدیریت پسماند در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته تا پس از مطالعه و بررسی دقیق، به پرسش‌های انتهای آن پاسخ دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان افزود: مهلت ارسال پاسخ پرسش‌ها تا هفتم بهمن ماه است و دانش‌آموزان باید پاسخ سوالات چهار گزینه‌ای مطرح شده در انتهای پوستر را در قالب یک عدد سه رقمی به سامانه پیامکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ارسال کنند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب برگزیدگان این مسابقه، افزود: صد جایزه شامل ۵۰ جایزه نقدی و ۵۰ بسته فرهنگی آموزشی به عنوان جوایز این مسابقه برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که پس از جمع‌آوری پاسخ‌ها و انتخاب برندگان به قید قرعه، در تاریخ ۱۴ بهمن ماه، جوایز به آن‌ها اهدا خواهد شد.

ساکتی به تداوم این مسابقات با ارائه دیگر پوسترهای اینفوگرافیک پویش مدیرشو اشاره کرده و افزود: این رویداد آموزشی رقابتی طی ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت تا ضمن ارائه آموزش‌های کاربردی و مؤثر به نوجوانان و نهادینه کردن دانش مدیریت پسماند در ذهن آن‌ها، در جریان رقابت، مشارکت‌پذیری آن‌ها نیز تقویت شود و بتوانیم به بانک جامعی از نوجوانان همراه و فعال در زمینه مدیریت پسماند متصل شویم.

کد خبر 551398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.