امکانات شهری عادلانه توزیع شود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه باید نگاهی عادلانه به محلات شهر داشته باشیم و در توزیع زیرساخت‌ها عادلانه عمل کنیم، گفت: قطعاً با افرادی که در کار مردم گره بیندازند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا موسوی با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و روز زن، اظهار کرد: از زمان تحویل شهرداری به شهردار جدید مشکلات ناخواسته و بسیاری مانند بسته شدن حساب‌ها به واسطه بدهی‌های قبلی، بارندگی‌ها و از این قبیل مشکلات به وجود آمده است که سعی در حل آنها داریم؛ با توجه به این گونه حوادث و همچنین مشکلات مالی، انجام بعضی از کارها و پروژه‌های شهرداری، نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی افزود: در شورا تلاشمان می‌کنیم تا در حداقل زمان حداکثر کارها را انجام دهیم. بندرعباس نسبت به دیگر شهرستان‌ها و حتی نسبت به خودش حدود چهل سال عقب‌تر مانده است و باید پیشرفت آن را به سریع‌ترین شکل ممکن برگردانیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: بعضی از مشکلات مانند مشکل گرفتن سند که سازمان مسکن و شهرسازی سال‌ها است مردم را متوقف کرده است، موجب رنجش مردم می‌شود در دیگر استان‌ها گرفتن سند به آسانی انجام می‌شود ولی در اینجا بسیاری از زمین‌ها سال‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و این موضوع در رساندن آب، برق، گاز و حتی فاضلاب به این مناطق مشکل ایجاد می‌کند که باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: طرح گاز، فاضلاب و برق در بسیاری از استان‌های دیگر حل و فصل شده است، اما متأسفانه در شهر بندرعباس در بسیاری از محلات هنوز هم طرح فاضلاب انجام نشده است؛ در جلساتی که با سازمان آب و فاضلاب داشتیم در بسیاری از نقاط حفاری در مسیر معبرهای‌های اصلی و همچنین حفاری در دو محله فرسوده شهر بندرعباس «سورو و چاهستانی‌ها» آغاز شده و قرار است از معبرهای اصلی تا معبرهای فرعی این محلات ادامه‌دار باشد.

موسوی افزود: حدود ۵۶ زمین ورزشی توسط شهرداری ایجاد شده که سازمان ورزش و جوانان حتی به این موضوعات ورود نکرده‌اند و تمام هزینه‌ها و مشکلات این اماکن برعهده شهرداری بوده است به همین دلیل از شهردار تقاضا داریم هر چه سریع‌تر بودجه پیشنهادی محلات را به ما تحویل دهد.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های شهرداری به صورت ناقص از سمت پیمانکار به شهرداری تحویل داده شده‌اند و مشکلات آن دامن‌گیر مردم شده است، گفت: قطعاً شورا از لحاظ حقوقی پیگیری این مسائل را دنبال می‌کند تا حق مردم را بگیرد، البته سعی ما بر این است علاوه بر شنیدن مشکلات مردم، آنها را بررسی و دسته‌بندی کنیم تا به لحاظ زیرساختی و سایر جوانب کار خوب را تحویل مردم دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: قطعاً با کسی که در کار مردم گره بیندازد، برخورد می‌کنیم، همچنین باید نگاهی عادلانه به محلات داشته باشیم و در توزیع زیرساخت‌ها عادلانه عمل کنیم.

کد خبر 550939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.