افزایش ۳۹ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مأموران انتظامی این شهرستان طی ۱۰ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ستاد «حسین بساطی» اظهار کرد: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر از برنامه‌های جدی پلیس کاشان است.

وی با اشاره به افزایش ۳۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در ۱۰ ماه سال جاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر دو تن و ۷۸۰ کیلو انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان و فروشندگان مواد افیونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه از توقیف ۱۲۷ دستگاه خودرو از سوداگران مرگ در طول این مدت خبر داد و گفت: مأموران انتظامی با تلاش و هوشیاری در طول این مدت، طی کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند از ورود بیش از یک تن انواع مواد مخدر به سطح شهرستان جلوگیری کنند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری جرایم مواد مخدر، با قدردانی از تعامل خوب مردم و مسئولان شهرستانی به ویژه حمایت دستگاه قضائی از مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان، گفت: پلیس مبارزه بی‌امان خود با سوداگران مرگ را با قاطعیت ادامه می‌دهد و شهروندان می‌توانند هر گونه اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 550911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.