هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/۷ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ دوشنبه چهارم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ دوشنبه چهارم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۵۶، استانداری اصفهان با شاخص ۱۶۳، انقلاب با شاخص ۱۵۶، پروین با شاخص ۱۵۵، خرازی با شاخص ۱۶۹، رهنان با شاخص ۱۵۶ و میرزاطاهر با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان، اکنون در ایستگاه کاوه با قرارگرفتن روی شاخص ۱۴۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست؛ همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 550843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.