کرایه پرداختی برای کشتارگاه شهرداری به‌روزرسانی شود

نایب رئیس شواری اسلامی شهر اهواز گفت: طی چند سال گذشته میزان کرایه ماهیانه‌ای که باید به شهرداری توسط سرمایه‌گذار پرداخت شود، افزایش نداشته است؛ به گونه‌ای که همچنان با نرخ چهار سال پیش هنوز پرداخت می‌شود.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کشتارگاه شهرداری اهواز طی یک قرارداد ۱۰ ساله به یک بهره‌بردار واگذارشده و چهار سال دیگر از قرارداد آن باقی مانده است. بر طبق قرارداد، بهره‌بردار متعهد شده کشتارگاه را از حالت سنتی به صنعتی تغییر دهد.

وی افزود: جلسات متعدد در کمیسیون خدمات شهری به موضوع بررسی عملکرد سرمایه‌گذار در کشتارگاه اهواز پرداخته شد و طی بازدید صورت گرفته از این کشتارگاه، روند فعالیت و وضعیت حاکم آن از نزدیک مشاهده شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نکاتی درخصوص اصل قرارداد میان سرمایه‌گذار و شهرداری وجود دارد که از معاونت خدمات شهری خواسته شده بررسی لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته میزان کرایه ماهیانه‌ای که باید به شهرداری توسط سرمایه‌گذار پرداخت شود، افزایش نداشته است؛ به گونه‌ای که همچنان با نرخ چهار سال پیش هنوز پرداخت می‌شود. همچنین اموال و تجهیزاتی در کشتارگاه وجود داشته که ثبت سامانه نبوده و با پیگیری‌های انجام شده این اموال ثبت شد.

زارع‌زاده گفت: اعتراض قصابان و کارکنان کشتارگاه در بازدید صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت و آن دسته از خواسته‌های به حق آن‌ها مانند امکانات رفاهی و بهداشتی، پیگیری و از سرمایه‌گذار خواسته شد شرایط بهتری را فراهم کند.

وی تاکید کرد: به طور کلی کشتارگاه اهواز در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد و قرارداد سرمایه‌گذار ادامه خواهد داشت؛ اما باید به طور کامل به مفاد قرارداد مانند افزایش کرایه پرداختی عمل شود.

کد خبر 550828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.