تقدیر از تولید محتوا در بزرگداشت مقام زن و روز مادر

معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در هفته بزرگداشت مقام زن از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوعات مرتبط با بزرگداشت مقام زن و روز مادر به صورت روزانه تقدیر می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدصادق افراسیابی با اعلام خبر فراخوان تقدیر از تولید محتوا در بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: جشن‌ها و برنامه‌های بزرگداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، رسالت زنان در تحقق معنویت و اخلاق در اجتماع، نقش زنان در تربیت دینی و معنوی فرزندان و اعتلای خانواده، رسالت زن مسلمان در تحقق عدالت اجتماعی از جمله محورهای این فراخوان را تشکیل می‌دهند.

وی نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش زنان در تربیت اقتصادی جامعه، آموزش سواد مالی و پیشرفت اقتصادی، رسالت زنان در اعتلای سبک زندگی و افزایش نشاط معنوی محیط خانواده، رسالت زنان در تمدن‌سازی نوین اسلامی، فعالیت‌های جهادی زنان و الزامات آن و سبک زندگی خانواده فاطمی در جامعه امروز را از دیگر محورهای این فراخوان عنوان کرد.

معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ‌های بانوی‌مسلمان، خانواده فاطمی، رسالت زنان، مقام زن و روز مادر فعالیت موثرتری داشته باشند، به صورت روزانه تقدیر مادی و معنوی می‌شوند.

افراسیابی با بیان اینکه آثاری که با هشتگ‌های یاد شده در فضای مجازی منتشر شوند به روش داده‌کاوی در این فراخوان شرکت داده خواهند شد و نیازی به ثبت نام برای شرکت در فراخوان نیست، خاطر نشان کرد: در عین حال تولید کنندگان محتوا برای شرکت در این فراخوان می‌توانند محتواهای تولیدی خود را در نشانی اینترنتی زیر به اشتراک بگذارند.

‏منبع: ‬ایرنا

کد خبر 550768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.