۸۴۰ حادثه‌دیده در دی‌ماه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجات‌گران این جمعیت به ۸۴۰ حادثه‌دیده در ۲۲۲ حادثه دی‌ماه امسال خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر اصفهان طی ماه گذشته به حادثه‌دیدگان، اظهار کرد: در دی‌ماه امسال پوشش امدادی ۲۲۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به ۸۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند که از ۲۱۱ نجات‌یافته در این حوادث، ۸۵ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۱۲۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تاکید کرد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۸۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۳۱۴ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۴۱ دستگاه آمبولانس به انجام رساندند.

وقوع بیشترین حوادث جاده‌ای؛ ۳۳‬ مورد عملیات رهاسازی

وی تصریح کرد: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۳۱ مورد حوادث جاده‌ای بوده است و امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر اصفهان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حضور یافته‌اند.

کریمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است و ۱۳۹ تن از افراد آسیب دیده ناشی از برف، کولاک و سایر حوادث در استان توسط این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان گفت: از عموم مردم تقاضا داریم به دلیل برودت هوا و یخبندان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هم‌استانی‌ها و هم‌وطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 550600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.