نخستین دوره مسابقات والیبال‌ برفی برگزار می‌شود/ دعوت از هشت بازیکن به اردوی تیم‌ملی

نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان آسیا به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و به‌دنبال آن والیبالیست‌ های ایران به تیم‌ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار است رقابت‌های والیبال برفی که جدیداً به رشته والیبال اضافه شده در سال جاری برگزار شود؛ به‌همین منظور کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) میزبانی نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان قاره‌کهن را به قزاقستان داد.

این رقابت‌ها از نهم تا پانزدهم اسفندماه به میزبانی شهر نور سلطان قزاقستان برگزار خواهد شد و داوطلب برای شرکت در این مسابقات تا چهارم بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

بر اساس قوانین کنفدراسیون والیبال آسیا، اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده بیشتر از ۱۶ باشد، این رقابت‌ها در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار خواهد شد که مسابقات جدول مقدماتی نهم اسفندماه و دیدارهای جدول اصلی دهم تا پانزدهم اسفندماه برگزار می‎‌شود، از جدول مقدماتی دو تیم به جدول اصلی راه خواهند یافت.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که مسئولیت والیبال برفی را نیز برعهده دارد، برای حضور تیم‌ملی برفی ایران در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده و در این راستا هشت بازیکن را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرده است.

این اردو که از ۱۷ بهمن‌ماه در همدان آغاز می‌شود، به مدت ۱۰ روز پیگیری خواهد شد و پرویز فرخی و سید مهدی عطایی به‌عنوان سرمربی و مربی بازیکنان را در اردو همراهی خواهند کرد.

آرش وکیلی، کامبیز کلته، وحید نیکوفر، میثم شکری، بهنام توکلی، سینا عنایتی، محمد شالیکار و رسول یمرلی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برفی ایران هستند.

در نهایت تیم ایران با چهار بازیکن نهایی در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

کد خبر 550511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.