امدادرسانی به ۵۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک/اسکان اضطراری به ۴۵ مسافر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۵۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی نیروهای امدادگر به حادثه‌دیدگان در شرایط برف و بارندگی در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با توجه به وضعیت نامساعد جوی در بخش‌هایی از جاده‌های استان، تیم‌های امدادگر جمعیت هلال‌احمر اصفهان به منظور پاسخ‌گویی سریع به حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل قرار داشتند.

وی اضافه کرد: در تماس‌های تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اصفهان و شعب مبنی بر گرفتار شدن خودروها در محورهای مواصلاتی به علت برف و کولاک، بلافاصله پس از هماهنگی صورت گرفته با شعب و پایگاه‌ها، تیم‌های امدادی جمعیت با تجهیزات تخصصی به محل‌های حادثه اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تاکید کرد: به علت بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته، در محورهای استان جاده‌ها لغزنده بوده و بیشتر حوادث انحراف و واژگونی خودروها گزارش شده است و ۵۰ نفر آسیب دیده توسط نجات‌گران هلال‌احمر استان امدادرسانی شدند و بیش از ۴۵ مسافر در راه مانده نیز اسکان اضطراری پیدا کردند.

کد خبر 550378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.